Tags

, , , , , , , , ,

tabaraAșa cum am promis, prima săptămână de tabără a fost plină de veselie! Iată cam ce spun copiii:

Săptămâna a inceput cu o poveste plină de învățăminte – ”Semințele Împăratului” – poveste din care am învățat ca proverbul românesc ”vei culege ceea ce vei semăna” chiar se aplică. Astfel ne-a venit idea să semănăm și noi floricele  în ghivece micuțe, așa, pe măsura noastră – abia așteptăm să vedem ce vom culege.
tabara9Profa de fun, Mădălina, ne învață in fiecare zi o mulțime de jocuri dintr-o carte magică pe care o aduce cu ea – zice că o are de la o școală din România – Școala de Joacă. Ce tare ar fi dacă am avea și noi o școală din asta aici!!! Ne-am jucat printre  altele: ”Telefonul fără fir”, ”Am căzut într-o fântână”, ”Deschide urechea bine”, ”Rațele și vânătorii”. Am descoperit un joc super distractiv cu baloane umplute cu apă, ne-am construit cazemate în pădurea din spatele taberei, am ajutat un fluturaș rănit, ne-am tot uitat la o omidă care se cățăra în copac, am cules vișine din pomul din fața taberei, am ascultat povești multe – dar am râs cu gura până la urechi când am ascultat ”La scăldat”, am ascultat cântecele românești – aproape că am memorat cantecelul ”Boroboață”.

tabara7 tabara8 tabara5

Ne-am pictat tricourile de tabără cu harta României, am pictat ghivecele de flori – pictură Horezu – așa cum ne-a învățat Cristina, Profa de Artă și am făcut o mulțime de crafturi. Am  mâncat ”Salam de biscuiți” – hmmm, taaare bun! Vineri Gabriela ne-a dat si pizza – cum să nu o iubim când ne cumpără pizza și frizzies (shhh, că află mama și ne ceartă) 🙂 ?!?!

tabara4 tabara3tabara10

tabara6 tabara2A fost o săptămână absolut minunată!!! Mâine este luni, yupiiiiii!!!!  –  abia așteptăm să vedem ce au mai pus la cale Profa de Fun (Mădălina), Profa de Dacă vrei, poți (Gabriela) și Profa de Artă (Cristina).

