Tags

, , , , , , , , ,

A doua săptămână de tabără a fost minunată și plină de surprize!

Povestea săptămânii a fost ”Cei trei purceluși” – ce credeați că doar cei mici se pot distra ascultând-o? Greșit. Învățătura poveștii este sintetizată in proverbul românesc ”cum îți așterni, asa dormi”. În plus, ne-am distrat de minune pentru că Madalina – Profa de Fun ne-a încurajat să construim și noi căsuțe ca cele din poveste. Acestea sunt pozele cu ceea ce ne-a ieșit.

tabara17

Am continuat să ne jucăm jocuri din cartea magica a Profei de Fun – cartea aceea despre care spune că o are de la Școala de Joacă din România. Ne-am jucat ”Aș mânca o portocală”, ”Telefonul fără fir”, ”Doarme ursul și visează” și o mulțime de alte jocuri. Dar am mai făcut și altele – de exemplu, am găsit un ghiveci de flori gol și o scândură în pădurea din spatele taberei și ne-am făcut din ele balansoar – Profa de Fun are și poze, sperăm că le va posta :).

tabara16 tabara12 tabara11

Profa de Artă, Cristina, a venit cu ideea să pictăm pe rame de lemn motive tradiționale românești… au ieșit minunate – ia priviți!

tabara15 rame tabara14

Am mâncat Savarine – minunate! Ce deserturi delicioase mâncați voi când erați copii!!!

savarine

Profa de ”Dacă vrei, poți” (Gabriela) ne-a adus din nou pizza și pentru că ne-am uitat și la film, ne-a servit și cu Popcorn – o minune de profă, ce să mai vorbim (shhh, iar aude mama și ne face teoria chibritului).

pizza

Săptămâna asta a început super – cu o ședință foto (sper că nu era surpriză!!!) – abia așteptăm ziua de mâine pentru ca este marți și vom avea desertul tradițional… ce-or mai fi pregătit profele astea?!?!

 

 

