Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Am fost cam tacuti in ultima vreme… nu pentru ca nu am fi avut ceva de spus, ci pentru ca am inceput sa tacem si sa le coacem… pe ele, IDEILE… care, la Profa de “Daca Vrei, Poti” sunt TARE MULTE…

Vacanta s-a dus, vara s-a terminat si ea, dupa tabara de vara ne-am cam bosumflat… pentru ca ne cam invatasem cu Diana, Profa de Romana. In prima editie a taberei, Madalina, “Profa de Fun” ne-a invatat sa ne jucam “as manca o portocala”, “tara, tara vrem ostasi”, “flori, fete, filme sau baieti, cantareti sau orice vreti”, “telefonul fara fir”, “ratele si vanatorii” si alte jocuri ale “Generatiei cu cheia de gat”. Cand am intalnit-o pe DianaManole, la a doua editie a taberei, anul acesta, ne-am cam speriat – Diana ne-a pus la treaba ca o profa de Limba Romana  ce este ea.  Si, desi ne-a fost clar ca nu e de joaca atunci cand vine vorba de Limba Romana, Diana ne-a invatat foarte multe prin joc. Am facut campionat de FAZAN in limba romana, am invatat despre diverse animale si despre onomatopeele care sunt associate cu ele, ca doar si animalutele vorbesc fiecare pe limba lor… si, culmea!, limba lor e diferita in romana fata de engleza ca doar catelul nu face “ham!” decat in romana, in engleza face “wof!”. Ne-a invatat Diana si despre legume, despre fructe, despre emotii… am jucat mici scenete in care aveam roluri foarte hazlii… de exemplu: rosie furioasa, lamaie vesela, cartof trist, ridiche zambareata, ceapa agitata sau usturoi plangacios. Ne lipseste Diana, care, desi ne-a pus sa scriem romaneste pagini intregi, ne-a invatat sa vorbim romaneste intr-un mod foarte amuzant.

scoala

Acum, ca vara s-a dus si “a venit, a venit toamnaaaa”, am inceput cursurile la scoala de limba romana.  Tot pe grupe de varsta, ca in anii precedenti, tot la Scoala de Limba Romana Oakville/Burlington, tot cu profele noastre dragi si tot la West Oak Public School, 2071 Fourth Line, Oakville, L6M 3K1 sambata de la 9.30-12. Scoala Limba RomanaInca mai facem inscrieri, asa ca daca va grabiti, prindeti toate activitatile haioase pe care le organizam inca de la inceput de an scolar.

vara

Si, ca veni vorba de activitati, mi-am amintit de Club. Clubul Copiilor isi deschide iarasi usile pentru anul scolar 2016-2017. Ne vom intalni la inaugurare (a treia editie, apropo), pe 14 Octombrie la ora 19. Acelasi loc, aceleasi ore, aceleasi profe, alte surprize si multi prieteni noi. Va asteptam cu drag pentru a va prezenta propunerile noastre pentru cluburile de anul acesta. Profa de “Daca Vrei Poti”, cum spuneam, e plina de idei asa cum o stiti. Nici nu am inaugurat deschiderea oficiala a Clubului, ca ea déjà a pus la cale un eveniment. Ca in fiecare an, sarbatorim Halloween-ul intr-un mod inedit. La ce s-a gandit profa anul acesta? Pai… nici mai mult nici mai putin decat asta – a inchiriat 2 trenuri “bantuite” si a pus la cale impreuna cu Teatrul de Papusi Libelula Teatrul Libelulaun spectacol inedit pentru noi. Evenimentul este programat pentru 29 Octombrie pentru orele 10.30AM si 12.30PM. Parintii sunt si ei bineveniti, dar intr-un vagon alaturat, noi vom fi vedetele. Si , ca niste vedete ce suntem, profa ne-a pregatit un covor rosu pe care ne vom fotografia la coborarea din tren costumati in super costumele nostre de Holloween. Ne-a pregatit si ceva bun si ne va darui si un mic cadou… doar stiti ca nu plecam de la nici un eveniment cu mana goala, mereu gaseste profa cate un sponsor si nu doar ca ne vom distra, dar ne vom mai si intoarcem cu o mica amintire acasa…. Profa spunea ca mai sunt cateva locuri disponibile pentru trenul de la ora 10, asa ca daca va grabiti, poate mai reusiti sa va inscrieti…

tren

Ce mai asteptati?!?

Event Halloween

Lasati netul, lasati Facebook-ul , emailurile si blogurile si dati navala cat inca mai sunt locuri!!